Handel
Framgångsrikt företagande förutsätter att du har koll på din verksamhet. Du kan din produkt och vi har verktygen för att hålla koll på allt runt omkring. Allt från hantering av personal, lön och ekonomi till dina verksamhetsnära och affärskritiska flöden. Vi hjälper dig fokusera på företagandet och förverkliga dina drömmar helt enkelt!
Öka lönsamheten
Vi hjälper dig ha koll på din verksamhet i realtid så att du kan fatta vinnande beslut i rätt tid.
Nya möjligheter
Häng med i handelns digitalisering. Våra lösningar hjälper dig och dina behov på resan!
Flexibel helhet
Välj helhetslösningar utefter dina behov. Vi jobbar med de bästa inom e-handel, betallösningar och tidsystem.
Branschkunnig support
Du har alltid tillgång till vår personliga support som kan alla dina systemanpassningar inom handel, ekonomi och HR.
Våra lösningar
Vi kan mycket inom handel, här är våra lösningar för din bransch:
Fler lösningar
Några av våra partners
Cappy ger dig nya verktyg för att attrahera, engagera och motivera dina anställda att arbeta mer med utgångspunkt i lönen. Med en app får dina anställda koll i realtid på hur mycket de tjänar, flexibel tillgång till sin lön och ekonomisk trygghet när de behöver det.
Med HiCore Systems hanterar du enkelt lager och inköp; har du fysisk butik använder du deras kassa och som grossist skapar du order och fakturor med smidig direktkoppling till redovisningen. Och sömlös omnihandel får du tillsammans med marknadens bästa e-handelsleverantörer. För dig som vill ha koll på din verksamhet.
Tid och lön i en totalintegrerad helhetslösning som täcker allt från ett webbaserat tidrapporteringssystem till ett kraftfullt och säkert lönesystem. TIDOMAT Portal, integrerat med våra bransch-anpassade HR-lösningar ger dig flexibilitet och tid över. Inget mer dubbelarbete eller glapp mellan olika register.
TooEasy är en samarbetspartner för schemaläggning, tidrapportering och bemanning med integration till Hogia Lönesystem. Med TooEasy är man trygg i att anställdas kontrakt och avtal följs.
Quinyx är vår samarbetspartner för schemaläggning, tidrapportering och bemanning med integration till Hogia Handelslön Plus.
Vi hjälper dig hela vägen!
Med dina behov i fokus hjälper vi dig med allt från uppstart till personlig support och utbildning. Hör av dig så tar vi nästa steg tillsammans!
Ann-Sofie Lindberg
Sales Executive
0303-72 56 23
ann-sofie.lindberg@hogia.se
Mikael Holmgren
Account Manager
08-564 706 27
mikael.holmgren@hogia.se
Camilla Hadenäs
Kundchef
0303-72 57 58
camilla.hadenas@hogia.se
0303 - 663 50
rh.salj@hogia.se
Telefon 0303 - 662 90
Support Ekonomi:
rh.ekonomisupport@hogia.se
Support HR/lön:
rh.hrsupport@hogia.se