OpenHR Tid
Digital tidrapportering
OpenHR Tid ger dig som medarbetare ett enkelt och mobilt verktyg för tid- och avvikelserapportering. Som chef får du en tydlig översikt och kan attestera alla tidrapporter i ett svep.
Användarvänligt
Snabbt och enkelt att komma igång.
Mobilt
Tidrapportera eller attestera när du vill, var du än befinner dig.
Effektivt
Integrerat med lönesystem för en sömlös hantering
Sparar tid
Validering som minimerar risken för att medarbetaren registrerar fel.
Med OpenHR Tid:
- kan du granska och attestera tidsunderlag direkt i mobilen
- kan du på ett smidigt och enkelt sätt ändra schema
- får du en säker validering mot schema för att undvika felregistrering
- skapar du dina egna attestflöden
- behöver attestanter inte vara anställda i företaget
- får alla medarbetare en överblick av sin schemalagda tid och avvikelser
- får du en månadsvy per anställd där avvikelser tydligt visas
- kan du definiera avvikelser som passar din verksamhet
- har du en sömlös integration med Hogias lönesystem
- kan du välja svenska eller engelska som språk
OpenHR Tid
Ett enkelt och mobilt verktyg för tid- och avvikelserapportering för dig som medarbetare.
Ditt medarbetaregister i molnet som fungerar både för lönerevision, tid och dina andra HR-produkter.
Läs merMed Hogia får du ett lönesystem som är anpassat för din bransch och med kunnig support som sätter dig som användare i fokus.
Läs merMed nya produkter, programändringar och en kunnig support mötte Hogia kundernas behov av stöd under krisen.
Läs merUnik koppling till lönesystemet ger dig möjlighet att göra arbetsgivarintyg med bara ett knapptryck.
Läs mer