Funktioner
Anpassa ditt affärssystem
I Hogias affärssystem samverkar smarta applikationer som skapar enkla processer och minskar manuellt arbete. Anpassa systemet efter dina behov genom att enkelt lägga till eller ta bort funktioner och tjänster. Allt sköts smidigt via molnet, utan behov av installationer. Här är ett urval av tillgängliga funktioner som du kan läsa mer om längre ner på sidan:
Fokus på affärssystemet
För en ännu djupare förståelse av hur våra funktioner boka en personlig demo.
En hel värld av affärslösningar
Lön- och HR-funktioner
Vanliga frågor
Är det något särskilt du undrar över? Här hittar du svar på vanliga frågor som vi brukar få.
Självklart kan du det! Hogias supportteam hjälper dig genom hela processen med all nödvändig support för att övergången ska gå så smidigt som möjligt
Det beror på vilket program du är intresserad av att komma igång med och vilken typ av verksamhet du bedriver. Vissa av våra program kan du komma igång direkt i medans för mer avancerade program, eller om du behöver anpassa programmet till dina specifika behov, kan det behövas mer tid.
Stöter du på problem finns vi nära till hands för att hjälpa dig. Med oss får du personlig vägledning och personlig support som kan just din bransch.
Vi har många olika utbildningar och kurser, både för våra befintliga och potentiella kunder. I vår eventkalender finner du allt som är på gång just nu.
Med moderniseringen av bokföringslagen behöver du endast spara räkenskapsinformation i originalform tills de har överförts till digital form. Vårt molnbaserade affärssystem erbjuder en säker och skyddad plats för att lagra all din räkenskapsinformation digitalt, vilket minskar risken för förlust av data. Dessutom kan du enkelt få åtkomst till och hantera dina dokument när som helst och var som helst. Du slipper pappershanteringen och kan istället maximera nyttan av förenklingar som beslutats.