Några av våra partners
Ett medlemsregister som innehåller allt du behöver för att administrera din förening och organisation.
Läs merGenom integrationen mellan Hogia MyPayslip och Benify kan du se din lönespecifikation i Benifyportalen.
Läs merEffektivisera faktureringsprocessen via en integration mellan Caspeco och Hogias ekonomisystem.
Läs merGenom sin fulla integration med Hogia ekonomisystem erbjuder Verksamhetskoll en plattform för innovativ ekonomisk uppföljning, inklusive skräddarsydda rapporter, trender och analyser.
Läs merComers bokningssystem är en komplett webbaserad lösning för företag inom rese- och turismbranschen.
LÄS MERIntegrationen med Danske Bank gör att avgående och ankommande filer med automatik sänds till banken för betalningar och för avstämning.
Läs merDocTech är en samarbetspartner för effektivisering, digitalisering och automatisering av administrativa flöden.
Läs merEn helhetsleverantör av kassasystem, där mjukvaran står i fokus. De erbjuderett komplett och lättanvänt system, som hela tiden utvecklas och byggs ut med ny funktionalitet och integrationer.
Läs merExopen är ett BI-system (Business Intelligence) för budgetering, rapportering, och prognostisering och analys av affärsdata.
Läs merFieldly är ett enkelt projekteringsverktyg för bygg- och servicebolag. Med Fieldly får du en heltäckande mobil och molnbaserad hantering av dina projekt.
Läs merFilöverföring av person- och anställningsdata samt lönetransaktioner från HR-/Skolboxen till HogiaLön Plus.
Läs merInfobric Hyrma är uthyrningssystemet som hjälper kunder som har behov av både intern och extern uthyrning av maskiner, verktyg m,m.
Läs merGer överblick på alla aktiviteter kring försäljning, leveranser, analyser av säljprocessen och uppföljning på affärer.
Läs merOxceed erbjuder en molnbaserad tjänst som ger små och medelstora företag bättre överblick över sin ekonomi och gör det enkelt att skapa finansiella rapporter och beslutsunderlag.
Läs merDu kan enkelt importera och exportera uppgifter om din personal från HogiaLön Plus till Planday och vice versa.
Läs merHogias ekonomilösningar och Prosmart MPS ger dig en unik sammansättning av systemstöd för automatisering av dina processer.
Läs merMed HogiaLön Plus får du ett automatiskt flöde av information, vilket skapar enkelhet och snabb tillgång till din löne- och personaladministration.
Läs merVia vår integration med Swedbank kan du som använder Hogias ekonomisystem utföra dina betalningar direkt i affärssystemet.
Läs merSwedeTime är ett molnbaserat schemasystem som förenklar hela processen – från planering och bemanning till export av löne- och fakturaunderlag.
Läs merTeamhubs mobil- och molnlösning är anpassad efter byggbranschen och erbjuder projekthantering och projektplanering.
Läs merEn totalintegrerad helhetslösning i ett system som täcker allt från ett webbaserat tidrapporteringssystem till ett kraftfullt och säkert lönesystem.
Läs merErbjuder användarvänliga och trygga boknings- och kassasystem med kundvård till såväl tjänsteföretag som retail.
Läs merGenom filöverföring av person- och anställningsdata från Verismo till HogiaLön Plus elimineras dubbelarbete och administrationen minskas.
Läs merYabie Express ger dig tillgång till alla funktioner du behöver och alla betalalternativ som dina kunder efterfrågar.
Läs mer